Ce este e-Connect
Fiecare livrare de gaz este însoțită de numeroase documente: comandă, confirmare comandă, aviz de livrare, confirmare livrare, factură, ordin de plată, chitanță plus multe altele. Cu schimbul electronic de date (EDI), înregistrările de date și procesele de schimb sunt definite și programate o singură dată. Comunicarea este confirgurată între sistemul ERP (Enterprise Resources Planning) și sistemul SAP Messer.
Administrare fără butoane
- Automatizarea și accelerarea proceselor și reducerea costurilor
- Administrare fără probleme și fără erori
- Mizați pe expertiza experților în securitate IT de la Messer
Cu soluțiile EDI, sistemul nostru ERP corespunde direct cu al dvs. și gestionează documentele fără intervenția umană. Facturile, avizele de livrare, notele de credit, certificatele de calitate și alte înregistrări de date sunt transmise electronic către sistemul ERP, unde informațiile digitale sunt procesate direct. Deoarece comunicarea se desfășoară în ambele direcții, sistemul dvs. ERP poate transmite, de asemenea, date despre comenzi, confirmări de livrare și instrucțiuni de plată către Messer. Tot ce trebuie să faceți este să definiți procesele și formatele de date o singură dată. Vă oferim două opțiuni pentru utilizarea soluției noastre EDI: primul constă într-un pachet standard cu protocoale și procese predefinite. Sistemele sunt conectate prin internet; cu a doua opțiune, Messer, împreună cu departamentul dvs. de IT, vor dezvolta un pachet adaptat de protocoale, înregistări de date și procese.
În ambele cazuri, procesele dvs. sunt optimizate și accelerate astfel încât puteți reduce costurile de administrare considerabil, la fiecare livrare de gaze.